![]() | ![]() |
| | |
| Multimedia Los mejores videos, audios y descargas de la red sobre Michael Jackson en este subforo. |
14Me gusta ![]() |
|
| | LinkBack | Herramientas del tema |
|
| ||||
| ||||
| Dangerous Era Vol. 6 Dangerous Era Vol. 6 Volume number 6 of collected clips, reports, ect. from various sources. Again, in a chronological order timeline, as much as possible. Varing degrees of quality.. As with all of my projects, credit is given to all uploaders. p.s. - Sorry about any slight "jitters" you may see or hear between my video cuts/edits.. it is the fault of the Nero 9 program I am unfortunately stuck with using for my video authoring. I have a professional Adobe Suite software package, but it is outdated and I cannot afford to update it.. so I purchased the lesser quality Nero program. Anyway.... Thanks and I hope you enjoy.. ![]() Honoring Michael, for the upcoming 3-year remembrance... and for ALWAYS. 4.29 GB menus Volumen número 6 de los clips recopilados, informes, etc. de diversas fuentes. De nuevo, en una escala de tiempo orden cronológico, tanto como sea posible. Varios grados de calidad.. Al igual que con todos mis proyectos, se dé crédito a todos los uploaders. p.s. - Lo siento por los leves "nerviosismo" que pueden ver o escuchar entre mis recortes de video / ediciones.. la culpa es del programa de Nero 9 desgraciadamente estoy atascado con el uso de mi autoría de video. Tengo un paquete de software profesional de Adobe Suite, pero no está actualizado y no puedo darme el lujo de actualizar .. así que me compró el programa Nero menor calidad. De todos modos... Gracias y espero que les guste.. ![]() Honrar a Michael, para el tres años el recuerdo que viene ... y para siempre. 4.29 GB menus ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 01 d-e-v6.part01.rar 02 d-e-v6.part02.rar 03 d-e-v6.part03.rar 04 d-e-v6.part04.rar 05 d-e-v6.part05.rar 06 d-e-v6.part06.rar 07 d-e-v6.part07.rar 08 d-e-v6.part08.rar 09 d-e-v6.part09.rar 10 d-e-v6.part10.rar 11 d-e-v6.part11.rar 12 d-e-v6.part12.rar 13 d-e-v6.part13.rar 14 d-e-v6.part14.rar 15 d-e-v6.part15.rar 16 d-e-v6.part16.rar 17 d-e-v6.part17.rar 18 d-e-v6.part18.rar 19 d-e-v6.part19.rar 20 d-e-v6.part20.rar 21 d-e-v6.part21.rar 22 d-e-v6.part22.rar 23 d-e-v6.part23.rar 24 d-e-v6.part24.rar 25 d-e-v6.part25.rar 26 d-e-v6.part26.rar 27 d-e-v6.part27.rar 28 d-e-v6.part28.rar 29 d-e-v6.part29.rar Cover: PNG: JPEG: ![]() |
|
| ||||
| ||||
| Re: Dangerous Era Vol. 6 Tank you wendy!!!!!!!!!! |
|
| ||||
| ||||
| Re: Dangerous Era Vol. 6 Muchas gracias Wendyluvsmj!!! |
|
| ||||
| ||||
| Re: Dangerous Era Vol. 6 Again Wendy upload !!! Again Dangerous volume serie's !!! Congratulations my friend !!! Thank you so so much my friend !!! Downloading right now !!! Editado por última vez por ercan; 19-06-12 a las 22:21 |
|
| ||||
| ||||
| Re: Dangerous Era Vol. 6 I'm already downloading Wendy!! Thank you very much!! |
|
| ||||
| ||||
| Re: Dangerous Era Vol. 6 Wendy muuuuuuuuuuuuuuuuchas gracias ....y esta foto me ha producido un escalofrío ![]() |
|
| ||||
| ||||
| Re: Dangerous Era Vol. 6 Cita:
![]() ![]() I know! Lucky Siedah.. |
|
| ||||
| ||||
| Re: Dangerous Era Vol. 6 Estoy contento de todo el mundo está contento con esto ![]() xoxo AMOR a todos ustedes -- Wendy I'm glad everyone is happy with this.. xoxo LOVE to you all -- Wendy |
|
| |||
| |||
| Re: Dangerous Era Vol. 6 wa thank you so much ! this project is large ! thank you very much for your dangerous era vol.1-6 |
|
| ||||
| ||||
| Re: Dangerous Era Vol. 6 Cita:
![]() Todavía tengo varios volúmenes más, en este período de tiempo, solo! Entonces lo que quiero hacer los primeros días, Thriller, Bad más, History, y días más tarde.... esa es mi meta, es de esperar que algún día! ![]() You are very welcome. Eventually, it is my goal to make DVD's of ALL of the MJ video that I have collected, from every era... I had started by making two DVD's from Bad, but they kept getting removed. So I moved onto Dangerous. I still have several more volumes in this time period, alone! Then I want to do the early days, Thriller, more Bad, History, and later days.... that is my goal, hopefully someday!! ![]() |
|
| |||
| |||
| Re: Dangerous Era Vol. 6 Tank you Wendy! |
|
| ||||
| ||||
| Re: Dangerous Era Vol. 6 Thank you so much my dear wendy !! ![]()
__________________ Just.....you. |
![]() |
| Herramientas del tema | |
| |