• Cambios en el aspecto y funcionamiento del foro. Ver detalles

hello, i'm new here.

bienvenida fans japonesa!!que tal?creo que no vas a entender ni torta de lo que te estoy diciendo.........:D ,pues nada que si por mi fuera te agregaria al msn pero creo que no nos vamos a entender.......,de todas formas me parece sorprendente que alguien de un pais tan lejano y diferente este por aqui.....
Saludo.

hey there! Get yourself a confortable seat and enjoy the michael jackson experience here. Im also new here and im learning big time about our idol!! I hope to share knowledge and anecdotes about him but must of all frienship with other fans world wide!. Welcome

MJ_infinito dijo:
bienvenida fans japonesa!!que tal?creo que no vas a entender ni torta de lo que te estoy diciendo.........:D ,pues nada que si por mi fuera te agregaria al msn pero creo que no nos vamos a entender.......,de todas formas me parece sorprendente que alguien de un pais tan lejano y diferente este por aqui.....
Saludo.
:jajaja:

Welcome!!!! :)

Hello! Welcome! It´s incredible, a japanish fan in a Spanish forum! I hope you have a good time here.
Kisses.

MJ_infinito dijo:
Saludo.

That graceful you are!!!!:jajaja: :jajaja: :jajaja:

Wow you are of very far, it does not concern welcome
PD: I also am new;)

Konichiwa!:p

Genki desu ka? O-ikutsu desu ka?
Supeingo o hanashimasu ka?

Watashi no namae wa Adrián desu. Oshiawase ni!;)

Hello new fan welcome.Do you have a full recording of the Dangerous Tour concert in Tokyo in 1992?Can you find it anywhere there in Japan?Thanks.

awwwww, so many! thank you so much. :cor:
thank you for your warm welcome.
sorry for being TOO late.

~*~sakura~*~ xoxo

Atrás