• Cambios en el aspecto y funcionamiento del foro. Ver detalles

La noticia que rompio mi respeto hacia los medios

Creo que a cualquiera lo pondria:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :soplete: :soplete: :soplete: :soplete: :soplete: :soplete:

toma esto hijo de pu,........ chin..... a tu madre!!! cab....... hijo de per.......

consigan esa direccion hay que hacer pagar a este estupido!!!









Ten years on from 'Dangerous' and the tabloid vultures are circling over the skeletal remains of ape-loving, oxygen-tank-residing, legally-not-a-paedophile, recovering black man and Lionel Blair of squeakpop Michael 'Actually Quite Scary Now' Jackson. His ace 'You Rock My World' comeback stiffed at a disastrous Number Two, and all his hot young credibility tickets have deserted his charity single like rats deserting a sinking bone structure.

Which is brilliant, obviously. We need our pop stars to be walking car crashes: delusional and insane ego tornados (Jackson must be the only man on earth who thinks he looks like the cover 'photo') making records like 'Invincible' (because you are, Michael, yes you are). It's pompous, desperate, laughably self-reverential, two hours too long and dusted sparingly with genius.

Make no mistake, a good half of 'Invincible' rocks bells. 'Speechless' is a Grease finale gut-wallop of a ballad with a choir of heavenly Michaels hovering on high. '2000 Watts', 'Heartbreaker' and the title track adroitly meld hiphop, Britney and Eminemin the way that an aging pop icon still wanting to appeal to teenagers should. Plus the intro to disco classic 'You Rock My World' - in which Jacko pointedly informs Chris Tucker that he likes sex with girls and intends to have some right now, just you watch - is funnier than Chris Evans on fire.

But at 76 minutes and 16 tracks the studio clearly never rang with the dreaded words "no, Michael". There's about five too many bollocks R Kellyish soul ballads featuring 'drumming' that resembles someone slapping a wet ferret with a stick and the record predictably slides into blubbing-billionaire sentimentality halfway through. Mikey starts banging creepily on about "saving the children" on 'Cry' and 'The Lost Children', but most galling of all is 'Privacy' in which Jackson demands that we "unblock my privacy" and "stop maliciously attacking my integrity". Alright then, Whacksie, here's the deal. You stop floating twenty foot statues of yourself down rivers, having your tackle discussed in court, organising ludicrous tribute concerts to yourself, having race-changes and spending billions of dollars violently ramming your image as a superhuman pop masterbeing down our throats, right, and we'll stop taking any notice of you. Fucking freak.

Not that we'd have him any other way. 'Invincible' is a relevant and rejuvenated comeback album make overlong and embarassing by the unavoidable fact that Michael Jackson is a) exceedingly rich and b) a bit of a wanker. Nonetheless, you hope he keeps making records because you want to see him trying to moonwalk when he's just a spinal column in a fedora. After all, when the gold-plated limousine starts skidding, you want to see it crash don't you?

Mark Beaumont

:toma: :toma: :toma: :toma: :toma: :toma: :toma: :toma: :toma: :toma: :toma:
 
Esto se esta tratando en otro post llamado nose puede aguantar más! allí pinchando en uno de los post puedes enviar tu "amable" opinion al tal Mark soyunhdep ..... a por el!!!!
 
.....for the people that don´t speak a lot of english......en definitiva....que si alguien se toma la molestia de traducir eso para que los no anglohablantes..por favor....muchas gracias
 
Tu si que eres un pedazo de fucking freak, escribiendo gilipolleces y sintiendote orgulloso de ello, pomposo mamon.

Leyendo "perlas" como esta a uno se le hace casi imposible contenerse...
 
Wow!

WOW!!! Eso sí es una crítica!!

Es increíble que se publique este tipo de cosas.... ni si quiera es una crítica objetiva hacia la música de Michael sino más bien un repudio hacia su perosna. Una cosa es no gustarle la música de alguien y otra es no gustarle a su persona... ahora resulta que este imbécil le dice a Michael lo que debe hacer o más bien lo que no debe hacer para entonces dejar de ser el centro de atención. No es que MJ no quiera ser el centro de atención, pero de éso a que le invadan su privacidad hay una gran diferencia.
Esta persona sencillamente no puede entender que cada quien hace de su vida lo quiere.
Me pareció sumamente ofensivo... especialmente cuando le dice: Fucking freak!. Cómo se atreve?!!!
Quién es él para decirle a millones alrededor del mundo que compramos sus discos, asisten a sus conciertos o que hacen records de audiencia en sus transmisiones televisivas (concierto del MSG, por ejemplo) que estamos equivocados? Quién es él para decirnos que éso no es música de calidad? Somos tantos fans alrededor del mundo... no podemos estar equivocados!!!

Lo de esta persona es solo una crítica destructiva hacia Michael y no es de sorprender que hasta odio sea lo que sienta, y partiendo de ese hecho a esta persona MJ nunca le va a quedar bien. No me hubiera molestado que no le gustara su música y la criticara objetivamente, pero definitivamente eso iba dirigido más bien a Michael.

-------------------------------------------------------------------------
Why's so hard to love one another?
Why's so hard to love?
What do I have to do to be accepted?
What do I have to say?
What do I have to do to be respected?
How do I have to play?
What do I have to look to feel I'm equal?
Where do I have to go?
What club do I have to join to feel I'm worthy?
Who do I have to know?
---------------------------------madonna----------------------------

Debería aprender que como sociedad debemos respertar el ámbito de personalidades, costumbres, y gustos de las personas con las que convivimos.... Lástima que no siempre es así!

Chao!
Mao!
 
Atrás
Arriba