Mjacko
0
Hola una vez mas se les saluda desde Conroe, Texas
Bueno para los Fans que tienen la oportunidad de ver el canal de television VH1 les comunico que el dia domingo 4 de Agosto se trasmitira un programa especial titulado "Quien es Michael Jackson" para los que no tengan la oportunidad de verlo hare hasta lo imposible por reproducirlo y pasarlo a mi PC, por surte ese domingo es mi dia libre en el trabajo asi que creo que no hay forma de que se me escape.
ROCKONTV guide to music on television
Show: VH1 News Special: Who Is Michael Jackson?
This material may not be published, broadcast, rewritten, or redistributed in whole or in part, without permission. If you cite an individual listing in a newsgroup, mailing list, an online forum, or in print or broadcast media, you must credit this service as the source. The credit should read:
RockOnTV - the ultimate guide to music on television.
http://www.rockontv.com
A DAY RUNS FROM 5 AM to 4:59 AM. ALL TIMES ARE LITERAL.
Date/Time Network Show Featured Artists Info
08/04/02
10:00 pm ET VH1 VH1 News Special: Who Is Michael Jackson? Michael Jackson Info
Bueno para los Fans que tienen la oportunidad de ver el canal de television VH1 les comunico que el dia domingo 4 de Agosto se trasmitira un programa especial titulado "Quien es Michael Jackson" para los que no tengan la oportunidad de verlo hare hasta lo imposible por reproducirlo y pasarlo a mi PC, por surte ese domingo es mi dia libre en el trabajo asi que creo que no hay forma de que se me escape.
ROCKONTV guide to music on television
Show: VH1 News Special: Who Is Michael Jackson?
This material may not be published, broadcast, rewritten, or redistributed in whole or in part, without permission. If you cite an individual listing in a newsgroup, mailing list, an online forum, or in print or broadcast media, you must credit this service as the source. The credit should read:
RockOnTV - the ultimate guide to music on television.
http://www.rockontv.com
A DAY RUNS FROM 5 AM to 4:59 AM. ALL TIMES ARE LITERAL.
Date/Time Network Show Featured Artists Info
08/04/02
10:00 pm ET VH1 VH1 News Special: Who Is Michael Jackson? Michael Jackson Info