• Cambios en el aspecto y funcionamiento del foro. Ver detalles

Re: Jimenez Losantos vuelve a ser condenado por la justicia

Bai,nozki,nola ez,baina hemen gure herria ditugu hitza eta erabakia,es zure herria espainiako estatu..:mmm:Bi estatu desberdinak dira!!
Beno,ohera noa!!
Gabon guztiorik!!

Última edición:

Pumuky, creo que en este subforo estarás más cómodo :). Como puedes leer en su descripción, es para todos aquellos usuarios que no escriben en español.

Un saludo ;)

Bai,nozki,nola ez,baina hemen gure herria ditugu hitza eta erabakia,es zure herria espainiako estatu..:mmm:Bi estatu desberdinak dira!!
Beno,ohera noa!!
Gabon guztiorik!!

Pero suénate con esto!!!

20051023114249-clinex02-gif

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!

Jroña que jroña!

Ostres mola !! No havia caigut en això ! Aixi aqui podem xerrar en la nostra llengua...

Interessant.

Allnite, per fi podre parlar amb tu sense que s em faci extrany. :jajaja:

Visca ! xDD !

A voràs la que va a armar-se ací.....

Per cert, em pica el cul. :)

S´ ha descobert una nova utilitat al foro. Acosteu-vos cultures del mon. :jajaja:

A la fí el Pumuky podra realitzar els seus somnis de expresar-se com li vagui de gust. :jajaja:

La veritat es que s´em fa extrany escriure en català aqui.

:jajaja::jajaja:Juas juas...Ya solo faltan los gallegos:jajaja::jajaja:
Una pregunta,la formulo en castellano para que se me entienda!
Yo de catalán y valenciano no tengo formación,y ya me gustaria la verdad...
¿pero me podeis decir en que se diferencian el catalán y el valenciano?
He escuchado que son una misma lengua,pero tambien he oido por ahi que no son la misma lengua y que se diferencian en algunas cosas...
No sé,pero me parece interesante y me gustaria saber cosas sobre estas lenguas..
El gallego mas o menos lo tengo dominado..
Mi madre es gallega y se pega...:pSe hablar algo de gallego,pero escribirlo se me hace imposible para mi...
No está de mas saber un poco mas de cultura noo?
VISCA CATALUNYA..
AMOUNT VALENCIA...

No se decir mas...:jajaja:

Thats a very good action, and a very original one too. Each forums member can use his favourite language, it could be like a fucking lunatic asylum.

lunatic.jpg

chusi jo també parlo en catalá, quan vulguis ja saps. mira pumuky ens ha donat una bona idea. visca la llibertat d'expresió....

Salutacions a tothom!

Per cert, per quina història han condemnat el Losantos ara? Que amb tanta emoció vasco-catalana aquí encara ningú no s'ha enterat!

Una abraçada!
Gabon, pumuky.

50%M ;)

Ostres, ara me'n adono d'aquest post!

Què guai! No sé què dir perquè no sé de què va, però pels meus collons que escriuré... :jajaja:

Josep, a veure si em tornes ja d'una vegada la meva jaqueta, que aquest pas me la donaras quan faci calor... I li tinc molt de carinyo, és molt especial per mi, no sap la de coses que he arribat a fer amb ella... :ains: Com és de cuir, me la poso amb les botes de tacó i el tanga i el meu kit de bondage rotllo Josmar (és súper foooooort!)... :jajaja:

Ah, i per cert, quan et marxi el virus de l'ordinador m'ho dius amb un mp, que t'he posat sense admetre, perquè no feia més que sortir-me un missatge teu dient-me que descarregués no sé què.

Pumuky, un dia d'aquests t'explico les diferències entre el català i el valencià, que són moltes, i ara no tinc ganes, però m'has de prometre que em tornaras a convidar a unes quantes birres, si no :nono:

Apa, adéu a tothom! Fins una altra!

[FONT=arial,tahoma,verdana]Tan de bó els meus somnis ara es fessin en realitat,araes fessin en realitat perqué tinc un bon munt.En Doraemon ho pot fer,de recursos en té molts.A la butxaca màgica trobarà invents per tots.Ah ah ah , tu sempre guanyes Doraemon.Ah ah ah , tu sempre guanyes Doraemon.[/FONT]

[FONT=arial,tahoma,verdana]Tan de bó els meus somnis ara es fessin en realitat,araes fessin en realitat perqué tinc un bon munt.En Doraemon ho pot fer,de recursos en té molts.A la butxaca màgica trobarà invents per tots.Ah ah ah , tu sempre guanyes Doraemon.Ah ah ah , tu sempre guanyes Doraemon.[/FONT]

turururu tut tururu, turururu tut tururu, tu tu tururú, tu tu tururu tuuuut...!!

:D

Atrás