Hola Yzza, gracias por avisar del articulo. Os pego a continuacion el articulo. Lo he sacado de la pagina del Periodico de Catalunya, no se si estara entero o para la version web lo habran recortado. Eso si, esta en Catalan aunque mas o menos lo fundamental lo he entendido. Es una entrevista al Ex-cirujano de Michael Jackson y dice que es mentira lo de que se le cae la nariz y que el solo le ha hecho tres operaciones.
ENTREVISTA
Steven M. Hoefflin: "A Michael Jackson no li cau el nas"
L''escultor' de tot Hollywood l'ha operat tres cops i a la quarta petició va dir "prou"
Natural de Seattle (EUA)
Professor de UCLA
Convidat a Barcelona per la Clínica Planas
NÚRIA Navarro
El seu bisturí ha esculpit els cossos de tot Hollywood. Se sap que els estiraments de Liz Taylor, la pèrdua de mitxelins de Don Johnson, els pòmuls de Michelle Pfeiffer i els pits de Pamela Anderson són obra seva. Però el doctor Hoefflin no obre boca. Només parla del cas de Michael Jackson perquè, diu, li ha donat permís.
--¿Està orgullós del que li ha fet a Michael Jackson?
--Jo li he fet tres operacions...
--¿Tres de les 20?
--¡No se n'ha fet 20! ¿Vostè sap que es va querellar contra el Daily Mail per publicar errors i que el 1999 va guanyar molts diners amb el procés? Així que li aconsello que vagi amb compte. Les seves querelles són automàtiques.
--M'ho apunto. Expliqui la veritat.
--La veritat, repeteixo, és que li vaig fer tres intervencions quirúrgiques al nas entre el 1970 i mitjans dels anys 90. Em vaig resistir bastant a la tercera i el 1998 vaig dir "prou". Ell se'n va buscar un altre i el resultat no m'agrada gens.
--¿Es posa la màscara per tapar tants nyaps?
--No. ¡No té problemes! ¡No li cau una part del nas, com s'ha dit! Només està una miqueta menys fi del que m'hauria agradat, encara que a ell li sembla bé.
--¿Es pot saber per què s'ha deixat fer tantes coses?
--De petit, el seu pare es reia del seu nassot. I Michael és molt, molt, molt sensible i molt, molt, molt tímid.
--¿Això del descoloriment va ser cosa seva?
--¡No! Michael té una malaltia hereditària que es diu vitiligen, que també pateix un oncle seu. Els dos perden pigment a la pell.
--D'acord. ¿És possible emblanquir una persona negra?
--No ben bé. Però, hi insisteixo, el cas de Michael és un rumor semblant als que circulen sobre les extirpacions de costelles d'altres famoses per tenir una cintura estreta... Hi ha una malaltia molt perillosa als EUA que es diu advocats.
--Em pensava que diria infermeres. Quatre de les seves van dir que...
--¡He guanyat tots els plets!
--Van dir que vostè tocava els famosos quan estaven anestesiats.
--¡No és veritat! Tampoc ho és allò de Michael Jackson i el nen, ¿sap? ¡No ha tingut mai relacions amb nens!
--¿I vostè tampoc va comprovar si el penis del cantant tenia marques?
--No, no, no. Si jo vull escampar el rumor que vostè maltracta la seva filla, ho acabarà sabent tota la ciutat. Encara que demostri que no és veritat, perdrà la feina i el marit... Hi ha molta gent que busca guanyar diners deshonestament.
--¿I els rumors li han fet perdre clients?
--¡Ni un sol dels meus 700 pacients famosos se'ls ha cregut! Molts dels meus amics cirurgians que han viscut la mateixa experiència que jo paguen diners per no sortir als diaris. A mi, el desembre del 1997, em van trucar per telèfon i em van dir que si no pagava més d'un milió de dòlars, em destrossarien.
--Però, ¿què en treuen quatre modestes infermeres d'incriminar-lo?
--Es creien que els donaria el milió...
--És clar. ¿I quantes estrelles s'han querellat per la seva intervenció?
--¡Ni una! Al contrari, m'envien les seves amigues perquè les operi.
--¡Quina responsabilitat, la seva!
--¡S'ha de ser molt exacte! ¡Igual que l'arquitecte que construeix un palau per a un rei! Però jo, després d'estudiar mil cares famoses, he trobat la fórmula de la bellesa facial.
--¿De debò?
--Sí. Qualsevol cara maca segueix una fórmula amb dues variables: angles i ovals. Hi ha set angles i set ovals. Un ull femení bonic, per exemple, té un angle elevat...
--Doncs totes semblen clòniques.
--¡Nooo! És important personalitzar el canvi. Jo he tractat 50.000 pacients en els últims 32 anys i cadascuna exigeix un estudi.
--¿Quantes operacions pot resistir un cos?
--Miri, un metge no ven cirurgia plàstica. Es quedaria estupefacta de la quantitat de pacients a qui he aconsellat que no s'operessin. Però d'altres, en lloc d'anar-se'n de vacances, vénen a la meva clínica i en surten amb un aspecte més jove.
--Tot i això, la majoria no ho confessen. ¿De què s'avergonyeixen?
--A la nostra societat no li agrada que la gent tingui èxit i se senti bé. Li encanta que la gent fracassi. I si no, miri els casos de Michael Jackson, Lady Di i Clinton...
--Escolti, ¿vostè les prefereix operades o naturals?
--¡Jo les prefereixo felices! Encara que si observa les 100 dones més boniques del món, veurà com la majoria han passat pel quiròfan...