Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gail (la fan que entró) habló con Katherine Jackson y esta le dijo "Por qué, o por qué están haciendole esto a mi hijo, a mi familia?"
QUE LINDA FOTO :baba: CADA VEZ ESTA MAS GUAPO:baba:MJforever dijo:vaya foto!!!!
![]()
A estas alturas estoy un poco perdido.... se sabe que fue lo que se encontró en la oficina de Miller?Xtarlight y Mpenziwe dijo:
Mesereau ha solicitado que todo lo obtenido durante ese registro no se utilice en el juicio, cuyo comienzo está previsto para enero.
Moonscape dijo:¿Alguien me puede explicar esto que ha puesto un usuario del MJJForum...?
omg I just heard on Spanish tv...A REPORTER SAID SHE WAS INSIDE THE COURTROOM...
AND SHE SAID SNEDDON WAS EXPOSED...!!!! AND THAT IT WAS OVER FOR HIM...she said that the defense has proven that it is personal what SNeddon has against MJ..and they had proof coming since 93?!!!
Spanish tv se refiere a la television sudamericana.. en Univision...Moonscape dijo:¿Alguien me puede explicar esto que ha puesto un usuario del MJJForum...?
omg I just heard on Spanish tv...A REPORTER SAID SHE WAS INSIDE THE COURTROOM...
AND SHE SAID SNEDDON WAS EXPOSED...!!!! AND THAT IT WAS OVER FOR HIM...she said that the defense has proven that it is personal what SNeddon has against MJ..and they had proof coming since 93?!!!
Moonscape dijo:¿Quien dijo McDonalds?
Segun FOX News, MJ y familia comieron comida de McDonalds en el bus![]()