re: David Gest hace un documental Tributo a MJ: "La vida de un ídolo"
Michael Jackson mom: 'I didn't like Jackson 5's I Want You Back'
Michael Jackson mom: 'I didn't like Jackson 5's I Want You Back'
Published Wednesday, Oct 19 2011, 10:25am EDT | By Lewis Corner |
Michael Jackson's mother Katherine has claimed that she didn't like one of her son's most popular hits.
Jackson confessed that she wasn't a fan of the Jackson 5's iconic track 'I Want You Back' when she first heard it in the '60s.
The mother of ten children made the revelation in David Gest's documentary Michael Jackson : The Life Of An Icon, reports NME.
She explained: "I didn't like it at all, the song that the children sang were more like soul music and to me 'I Want You Back' didn't sound that way at all.
"The songs that were out at the time didn't sound like that. I guess (Motown head and co-writer) Berry Gordy wanted it to bring out a different style."
Gest's documentary Michael Jackson : The Life Of An Icon will be released on DVD on October 31.
It was recently reported that the Jackson family are organizing a Michael Jackson tribute concert to be held in Tokyo, Japan in December.
Watch David Gest introduce an exclusive clip of Michael Jackson : The Life Of An Icon for Digital Spy below:
Publicado Miércoles, 19 de octubre 2011, 10:25 am EDT | En la esquina de Lewis |
La madre de Michael Jackson, Katherine ha afirmado que no le gustaba uno de los éxitos más populares de su hijo.
Jackson confesó que no era un fan de la pista emblemática de los Jackson 5 "I Want You Back" cuando la escuchó por primera vez en los años 60.
La madre de diez hijos hizo la revelación en el documental de David Gest, Michael: La vida de un icono, informa NME.
Ella explicó: "No me gustaba nada, la canción que los niños cantaron se parecía más a la música soul y que " I Want You Back 'no sonaba así en absoluto.
"Las canciones que fueron en su momento no se parecía a eso. Creo que (la cabeza de Motown y co-guionista) Berry Gordy, que quería llevar a cabo un estilo diferente."
El documental de Gest de Michael Jackson: La vida de un icono será lanzado en DVD el 31 de octubre.
Recientemente se ha informado de que la familia Jackson están organizando un concierto homenaje de Michael Jackson que se celebrará en Tokio, Japón en diciembre.
Watch David Gest introducir un clip exclusivo de Michael Jackson: La vida de un icono para Digital Spy a continuación:
Michael Jackson mom: 'I didn't like Jackson 5's I Want You Back' - Music News - Digital Spy